Tour door het Zuidereiland - Milford Sound - Reisverslag uit Milford Sound, Nieuw Zeeland van Sanne Veldhuis - WaarBenJij.nu Tour door het Zuidereiland - Milford Sound - Reisverslag uit Milford Sound, Nieuw Zeeland van Sanne Veldhuis - WaarBenJij.nu

Tour door het Zuidereiland - Milford Sound

Blijf op de hoogte en volg Sanne

11 Mei 2019 | Nieuw Zeeland, Milford Sound

Vandaag ging de wekker al om 5:40 uur. Vanaf 6:15 uur konden wij ontbijten en om 6:45 uur ging de bus richting Milford Sound. Onderweg zijn we gestopt voor een hot chocolate en hebben we alpaca’s gevoerd. We zijn ook gestopt bij Mirror Lake en bij een rivier waar wij onze flessen konden vullen met water. Dit water is namelijk voor 90% schoon. Bij deze rivier hebben wij ook de kea vogel gezien. Onderweg zijn we via een tunnel door een berg gegaan. Deze tunnel is 1,3 km lang en het duurde 19 jaar om deze tunnel te maken. Daarna hebben we een stop gemaakt bij the Chasm en toen kwamen we aan bij de boot. Met de boot varen we door Milford Sound en langs verschillende watervallen. Na de boot zijn we met de bus richting Queenstown gereden. In Queenstown heeft Olivia mij opgehaald en ik kan vanavond bij haar slapen. We hebben bij haar thuis avondeten gehad met haar ouders. Daarna hebben we ons klaargemaakt en zijn we met nog een vriendin van Olivia naar Queenstown gegaan om daar uit te gaan.